Hår og Make Up | Livsstil | Miljø | Tanker
Det hektiske, men herlige livet!
De siste månedene har vært superhektiske. Vi har vært syke, pusser opp og jeg har så mange prosjekter at jeg egentlig ikke har tid til å sove.
De siste månedene har vært superhektiske. Vi har vært syke, pusser opp og jeg har så mange prosjekter at jeg egentlig ikke har tid til å sove.
Nå har jeg fått en ny look og det er litt digg, særlig når vi nærmer oss våren. Jeg liker å gjøre litt stilendringer i ny og ne. Spesielt viktig tror jeg det er å pynte seg litt når vi er inne i kjipe pandemitider. Det kan bli veldig deprimerende og demotiverende å sitte fast…
Godt nytt år, alle sammen! I dag var første arbeidsdag etter en jul jeg hadde gruet meg sånn til. Faktisk ble den vidunderlig fin, selv om vi ikke fikk feiret med familien på Island. Vi fikk virkelig tid til å nyte julestemningen og for første gang synes jeg faktisk det var koselig og moro å…