Å avskjære barn fra teknologi
Jeg har holdt kryptokunstkurs for barn i snart to år. Barn er både teknologisk kompetente og kreative. Samtidig ønsker regjeringen å innføre 16-årsgrense på sosiale medier. Hvis vi ikke utvikler ferdigheter innen teknologi og digital kommunikasjon, hvordan skal vi da klare oss i fremtiden?
